onsdag 17 oktober 2012

Time for a walk

TIME FOR A WALK Kände jag idag.
Jag gick hem från jobbet!

Det var kul! Man ser alltid massa nya saker när man går.
Alltid när jag är ute och reser så går jag gärna till ställen om det
inte är för långt.
Promenaden tog 1 timme 15 min.

Så nu kan jag sitta framför datorn med gott samvete och äta glass samt
lyssna på min nya skiva som jag fick hem idag från Amazon.


Lågmäld, stämningsfull  jazz från 70-talet med mjukt blås och
Chris Spedding på gitarr! (det visste jag inte att han spelat jazz).
Nu kan jag förstå varför han i musiker kretsar är så
höjd till skyarna.
Annars var väl det här Ian Carr`s band.
Ian Carr spelar trumpet.

Kul när man återigen hittar ny (eller gammal) bra musik!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas det var en fin promenad!

/ Emil