måndag 29 oktober 2012

Jag rekommenderar

JAG REKOMMENDERAR Ganesuan Black incense!
En rökelse som jag haft i över ett halvår, den tar aldrig slut!


Ändå tänder jag på flera i veckan.
Det är ju viktigt med lukten framförallt,
givetvis eftersom det är det det handlar om då det gäller rökelser.
Det jag vill ha sagt är att jag inte tröttnar på doften.
Den är lagom i allt. Inte för tvålig eller blommig.
Inte för tung eller rykig.
Lagom och bra, den bästa jag har köpt tror jag.






Nagchampa rökelser kan jag också rekommendera!
Lagom fylliga i doften och ryker inte så mycket.
Lite tvåligare och blommigare i regel, men aldrig för mycket.
Detta är en Goloka. Nagchampa Sai Baba är också bra och finns i ett blåvitt paket.

JAG REKOMMENDERAR Att pröva rökelser om man aldrig gjort det.
Om man börjar tycka om det så har man mycket att upptäcka och botanisera i.
När vi åker till Vårby Gård ibland så blir jag helt knäpp!
Jag vill pröva alla möjliga rökelser!

Denna rökelse köpte jag i Vårby en gång.

 
Fantastisk doft men jag såg inte mina familjemedlemmar i huset och
brandlarmet gick efter två minuter (skoja bara).
Skämt åsido, det blev ordentligt dimmigt...

Oj! nu har den brunnit ned här bredvid mig, dags att tända på en ny...
Och så kör vi om Nucleus "Elastic rock" i CD spelaren på mycket hög volym!
Man ska må bra på måndagar också!

Inga kommentarer: