lördag 8 september 2012

Svamp å studio

SVAMP Plockade jag och Lotta idag.
Vi har ett ställe där det faktiskt brukar finnas en del.

Det här är gubb/kärringvarning när vi äldre går ut och plockar
på ställen som vi vet sedan gammalt...

Ja, kanske är det så?


En skön känsla är det i alla fall.
jag är ingen fiskare men kan nog tänka mig att det finns en liknelse.
Helt plötsligt står man i svamp, helt plötsligt nappar det!!??

Hursomhelst, vi måste dit igen om en vecka, vi kunde inte ta allt.

STUDIO har jag i min garderob.
Där finns inga skvalande rör och övriga familjens röster når inte dit.
Men det är trångt... Tur att jag fått installera Cubase i Lottas macbook.


Fick inte ihop låten idag heller.
Hur svårt kan det vara?!
3 min. gitarr!! Ska jag inte kunna fixa det?!

Tydligen inte ...ännu men..
Jag ger mig inte!

Skulle dock vilja ha en Martin som Tomas har...DXM, vilket ljud!

Inga kommentarer: