söndag 27 maj 2012

Firad 50-årsdag

FIRAD 50-ÅRSDAG Blev det igår.
Först tänkte jag ha en fest men ändrade mig.
Det blir bara stressigt och jag kom på att
de vänner och släkt jag tänkte bjuda träffar jag ändå i sommar.

Så jag sade till de jag älskar allra mest:
-Ni får en budget på ...:- och hitta på något.
Jag tar det bästa alternativet och så gör vi det!

Så blev det alltså och vi gjorde det igår.

Först frukost och paket. Muurikkakryddor och stålborste till stekhällen!
Fick även en fin blå skjorta av Alexandra.




Se bowling på Sveavägen, jättekul!




Sen bubbelbad på Östermalm...



Vi avslutade med restaurangbesök på Tabbouli, libanesiskt! Gött!



Vi satt dessutom på nyöppnade Gården vid Norra Latin och
åt lunch i Observatorielunden, Subwaymackor.

Mycket mysig dag med de jag älskar mest.

Inga kommentarer: