lördag 24 mars 2012

SM U-17 Lördagen


SM U-17 LÖRDAGEN Gav inga direkta överraskningar.
William fick stryk i första matchen av Daniel Ojaäär.
Men William gav det inte gratis och gav honom en match.
(William fick 10 och 15)
Daniel tränar 2ggr/dag, 5 gånger i veckan.
William tränar numer ca. 2ggr/vecka...
Daniel går badmintongymnasiet och har sikte inställt på OS.

I skrivande stund säger William att han lämnat WO!
Detta mot Olle Ingemarsson.
Han måste blivit skadad, morgondagen får visa.
Jag gillar Daniel, så ödmjuk och social.

Mixen med Jenny Chan räckte till 1/8 final, ganska OK.

Jag tycker Täby gjorde ett fint arrangemang.
Men jag saknade någon som sjöng nationalsången.
Någon måste leda, annars så står bara alla och halvsjunger.

återigen fick jag tårar i ögonen, jag är så blödig...

Inga kommentarer: