tisdag 13 september 2011

Tack Geddy Lee


TACK GEDDY LEE För att du tipsade om "The twilight zone".
Nu har jag ipoden full av gamla avsnitt från 50-60 talet.
Lagom charmigt och avkopplande.
Alla var så stiliga på den tiden.

Geddy Lee pratade om serien och att den inspirerat dem på
"2112" när de gjorde låten The twilight zone" i programmet
"Classic albums".

Hur är nya jobbet då Christian?
Vet inte?
Handlar allt om att jag är så förbannat trött på att
överhuvudtaget arbeta eller?
Handlar det om att jag är trött på fritidshem?

Allt känns inte helt OK, men jag kan inte ta på vad det är.
Jag har jobbat där en månad nu exakt.
Hur ser framtiden i arbetslivet ut för herr Andersen?
Vem vet?

Flyr in i The twilight zone så länge...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Graveyard och jag har inte hört ett ljud?

CHRISTIAN ANDERSEN sa...

Graveyard spelar i Lund.
Om det är min kära musiclover från
Hägersten så kan du nog inte hänga på denna gång.
Du tror väl inte jag glömt dig annars!?