fredag 23 september 2011

En fredageftermiddag

EN FREDAGEFTERMIDDAG
Jag och Lotta slutade tidigt och stack ut i skogen.
Allt i hopp om att finna några...


Jodå, där stod dom och väntade på paret Andersen!
På ca. en timme fick vi ihop bra mycket.
Och nu har vi liksom äntligen funnit ett svampställe
i närheten av där vi bor.
Vi har letat i många år...


I övrigt kan sägas att det känns OK på nya jobbet nu.
I alla fall denna vecka.
Har jag hittat rätt och kommit ikapp?
Framtiden får avgöra.
Jag har inte ont i magen i alla fall.

Att bero på morgondagen så har jag gjort ytterligare en låt om
morgondagen som ämne...
Verskompet tror jag kan bli mycket bra som solokomp...
Om Tomas leverar som han brukar blir det magiskt...
Refrängen är inte helt färdig...

Imorgon seriespel med Skogås Badminton i Uppl. Väsby.
William klev fram och yrkade på att få vara lagledare!
Imorgon är han det.
Två spännande matcher och en dag i Väsby väntar.

Där har man ju spenderat en och
annan rock`n´roll timme tidigare i livet...

Inga kommentarer: