söndag 28 augusti 2011

Galen shopping



GALEN SHOPPING Idag.
Barnen skulle ha kläder och skor...
Converse ska det vara och brallor på JC...
OK, nu är William och Andrea ekiperade.

Det är svårt att bara handla till andra tycker jag.
Så denna CD för 59:- plockade jag givetvis.


Steely Dan är aldrig fel.
Solot på "Peg" som Steve Kahn gör skulle kunna vara
enda anledningen till att jag köpte denna.
Början på solot är helt unikt!
Likadant congasmelodin (eller xylofon?) i mitten av "Aja"
och slutet på låten...

Vilken musik!

Inne på Bengans upptäckte jag att Abramis Bramas skivfack var tomt!


Om detta tyder på bra försäljning eller att det var längesedan
de hade nån CD p.g.a ointresse vet jag ej...

Köpte även en Rage Against The Machine T-shirt.
Kan man ha på sig en sån på jobbet om man är arbetsledare???

Inga kommentarer: