måndag 15 augusti 2011

Första dagen på Båtsmansskolan


FÖRSTA DAGEN PÅ BÅTSMANSSKOLAN Blev ungefär
som jag trodde.
Lite nervöst...

Efter ca. 3 timmar på arbetsplatsen fann jag mig själv inne på toaletten.
Jag tänkte:
"Vad gör jag här, för mycket uppgifter på en gång..."


Men det var bara att ta en titt på min fina nya namnskylt och bita ihop!


Jag återvände sedan till min fina kontorshörna och levererade.


Det var ju det här jag ville.
Jag känner igen känslan sen tidigare.
Scheman, information, kolla upp det och det där, skriv, maila,
högt tempo och sist men inte minst,
glöm inte att vara pedagog och ledare.

Det här blir bra tror jag.


2 kommentarer:

camilla sa...

Hej!
Du kommer att klara dina nya arbetsuppgifter gallant. Du är ju en lagom ..... man i sina bästa år.
Men när ska du ha kul på jobbet?
Papper, papper, beslut och ansvar.
Ja, du vet ju var vi finns om du ångrar dig.

CHRISTIAN ANDERSEN sa...

Tack!
Skönt att höra att ni finns där.
Nu har ni ju bassisten Lenny med er igen!