torsdag 17 februari 2011

Bra just nu

BRA JUST NU Är...


-Min arabiska fikonmarmelad som jag har på mina ostmackor till frukost.
Lägg där till en stor kopp bryggkaffe med kondenserad mjölk!
Bättre start på dagen kan man inte få.


-FE! Argentinsk hårdrock från 1973 som jag hittade på DENNA blogg.
Sån här musik måste man bara ta sig tid att lyssna på!
Vem tänkte på vad som hände i Argentina när Sabbath och
Purple var som bäst?
Nej, just det!
Men det är aldrig för sent, ge det en chans nu!
Länk till LP:n finnes HÄR för dig som inte orkar gå in på bloggen,
vilket vore väldigt synd i så fall...


-Slutligen Bachman turner overdrive 1973!
Låten "Hold back water" har jag lyssnat på ca. 200ggr.
sedan jag såg filmen "City of god" som är fantastisk!!!
Länk till LP:n HÄR.
Gubbrock, javisst!

Men jag är ju en gubbe!

Inga kommentarer: