måndag 7 februari 2011

Alexandra 21 och lite till...


ALEXANDRA 21 OCH LITE TILL...

Min söta lilla dotter är inte så liten längre.
Hon blev 21 år igår!

Lotta lagade Yakiniku efter önskemål...


Lillsyrran hade gjort ett fantastiskt vackert paket...

Och i paketet låg en DVDspelare...


Det var en lyckad och trevlig födelsedag!

Jag mailade DN och gav positiv feedback på att de hade tipsat om
Badminton SM som spelades i helgen i "Sport idag".
Det gav resultat, på två sätt...


Dagen efter presenterade de resultat!!!

Gary Moore död.
Jag såg honom live 1984 och -85.
På en kvällstidnings löpsedel stod det "mystisk död" eller liknande.
Vill de sälja lösnummer tänkte jag?

Jag tror inte alls det var en mystisk död.
Hjärtat kan stanna innan man är 60 bast faktiskt.
Eric Bell (förste gitarristen i Lizzy) sade att Gary inte levt något
ohälsosamt rock´n`roll liv.


Lägger ut en länk till en av mina absoluta favoriter
med Gary Moore på gitarr.
HÄR.

Slutligen grattis till Christine Pettersson som tog
SM-Guld i helgen!
Den tjejen levererar alltid på elitseriematcherna men
Rimarcdi får alltid applåderna... Orättvist.

HÄR visar hon vem som är bäst!

Inga kommentarer: