fredag 7 januari 2011

Kaffemaskinen och match mot Aura

KAFFEMASKINEN...
Igår knackade det på dörren kl. 11.00.
Jag ville först inte öppna men Lotta insisterade.
Och tur var väl det.
Där utanför stod postbudet med paket från Amazon.de!

Paketet kom alltså fram utan problem från tyska
Bad Hersfeld!


Jag upptäckte dessutom att i Tyskland finns ett bonuspoängsysytem
som ej finns i Sverige.
Man får poäng på allt kaffe och andra Dolce Gusto produkter
man köper.
Jag har registrerat mig för detta men på mitt konto står det att jag
bor i Tyskland och jag vet inte hur man ändrar detta.

MATCH MOT AURA Igår i Skogåshallen.
Härligt att andas badminton igen!
Skogås vann övertygande matchen.

William var linjedomare...
Spana in denna kassa bild.


Nu är det dags för frukost, gissa om det bli kaffe...

Inga kommentarer: