söndag 9 januari 2011

Ingen stillsam söndag

INGEN STILLSAM SÖNDAG
Nej, idag har jag hunnit med mycket.

Först snöskottning på tomten då jag samtidigt passade
på att starta min kines.
Den gick igång på första varvet med elstart!
Jag har varit på väg att sälja denna.
Men det är svårt att göra sig av med en trogen arbetshäst.



Sen lite sång...
Då jag kunde konstatera att micen på macen låter 10 ggr. bättre.
Men man får sitta å sjunga.

Sen bokning av hus i Danmark.
Detta hus ligger 150m. från stranden som man kan se från
husets veranda!
Vi ser fram emot en vecka vid Faxe Ladeplads med härliga
frukostar utomhus i Juli...


Sen badminton med William en timme.
Han körde slut på mig totalt med en massa olika övningar.


Slutligen en bild på Andreas akvarium.

Köpt på Blocket igår. Fiskarna köpte hon och Lotta i Farsta.

Imorrn, jobb.
Nu är jullovet över för denna gång och
jag ser fram
emot en lååång uppförsbacke VT-11...

2 kommentarer:

Anonym sa...

snyggt akvarium :)

Anonym sa...

fina fiskar