lördag 11 december 2010

Hur hamnade jag här?


HUR HAMNADE JAG HÄR?
Nere i en källare vid S:t Eriksbron!

Tänk om det börjar brinna där!
Jag drömde faktiskt om det för några dagar sedan.

Bara det är ju sjukt.
Är mitt liv i en skivbörs???!!!

Så många kompisar som jag dragit dit.
Så många gånger jag har varit där.
Så många gånger jag har velat dit.

Det är väl bara att inse och kapitulera.
Jag älskar atmosfären, miljön, människorna (de är väl som jag).
Tänk om jag hittar den skivan...

Vi skulle egentligen till arkitektsmusèet och titta
på pepparkakshus. Men Lördagen blev gamla skivbörsen
för det fanns ingen parkering vid Skeppsholmen.

Jag hittade Gentle Giants första samt
"Shades of a blue orphange" med Lizzy.

Lotta och Andrea blev mindre glada...

Det blev en trevlig lördag trots allt.

Inga kommentarer: