tisdag 20 juli 2010

Vettershaga bro + 3 filmer


VETTERSHAGA BRO Åkte vi till idag och blev bjudna
middag av Lasse och Peggy.
Jag sade till Lotta:

-Aldrig har vi väl varit ute så här mycket till sjöss någon semester tidigare?

3 FILMER Avslutade jag kvällen med tillsammans
med min ipod.



"Cloe" Får 2 av 5 i betyg.
Liam Neeson och Julianne Moore borde
borga för bra
film tänkte jag men...nej.
Klurigt och laddat till en början men efter
halva
filmen var det uppenbart att hon skulle dö.
Säger inte vem men ni kommer att förstå.

Filmen klämde in sig i ett sådant läge att
man förstod
att det kunde bara bli så.


"Crazy heart" Får 3,5 av 5 i betyg.
Jeff Bri
dges är alltid bra och han fångar känslan helt rätt!
Jag gillar ej country men kan ibland se delar av det som en

förlängning av vad jag kallar den vita bluesen, bluegrass.

Alla musiclovers bör se denna!



"City Island" får 4 av 5 i betyg.
Det blev bara bättre!
Vilken underbar film och härlig historia!
Andy Garcia och Julianna Margulies lyfter denna film.
Hur skulle den sluta?
De fick verkligen till det.
Underbar, rolig och lite annorlunda historia.
Rekommenderas!

Inga kommentarer: