tisdag 13 juli 2010

Man ska inte klaga

MAN SKA INTE KLAGA På vädret!
Solen steker, tack!
Det var så jag tänkte mig att semestern skulle bli
när jag rastade barn på skolgården i februari...

Alex Harvey boken är grymt bra, rolig och intressant!
Över förväntan.
Jag släpper den medvetet så jag inte läser ut den för fort.

Mötley Crüe boken som jag fick av en förälder
på fritids. väntar nog härnäst.
Men jag tror inte den blir lika intressant.
Det var sådana som Alex Harvey, Nazareth,
Slade, Zep och Deep m.fl. förståsss
som banade väg för the youngsters...


Inflammation i mina örongångar har jag fått!
Vad kommer det ifrån? Ytterst irriterande!

Imorgon drar vi till Bergshamra i Roslagen och får låna
Lottas mosters hus 20 m. från egen strand...

Lade om lånen på huset igår.

Lägre ränta=mer pengar i plånboken framöver!
Vi har det bra nu! Trots bomull i örat...

Inga kommentarer: