torsdag 1 juli 2010

Jenny i Piteå och rökelse


JENNY I PITEÅ OCH RÖKELSE Skall jag blogga om idag.

JENNY I PITEÅ Är en kvinna jag inte känner men som
har samma namn på sin blogg som jag.
Jag visste inte detta då jag startade min och jag kommer inte
att ändra namnet på min blogg.

Jag stötte på bloggen efter slumpgoogling på mitt bloggnamn...

Vill ni kolla så klicka HÄR

RÖKELSE Brukar jag och Lotta tända ofta.
Vi älskar att gå in i "importaffärer" och hitta nya dofter...

När jag sjöng i Abramis Brama så tände vi ofta rökelser
under tiden vi repade.
Jag älskade den myskänslan, glömmer den inte!

Imorgon håller jag på Uruguay!
Men det gör inget om Ghana vinner, båda är underdogs
och det gillar jag!

1 kommentar:

Jenny sa...

Great minds think alike!

Bara de absolut bästa bloggarna som får heta så =)
Tack för titten, gratulationerna och länkningen. Välkommen tillbaka!
Kram