torsdag 8 juli 2010

Dörr och "Magic door"


DÖRR OCH "MAGIC DOOR" Skall jag blogga om.

Alla innerdörrar är nu köpta, inoljade,
tillsågade (eftersom de var för långa) och monterade!
Det känns skönt att ha gjort det innan semestern
som börjar imorgon!
Det var lite svettigt i denna härliga sommarvärme...

När jag lade in bilden ovan (som för övrigt visar några cm.
av min ölöppnarsamling) så kom jag att tänka på gruppen
Patto som jag lyssnat på mycket det senaste året.


De gjorde en låt som heter "Magic door".
Denna låt finns på deras andra album men HÄR lägger jag
ut en länk till deras första som är minst lika bra.

Läs gärna mer om gruppen på DENNA fan sida.

Helt klart underskattad grupp och tyvärr glömda musiker.
Sångaren och gitarristen startade sedemera gruppen Boxer
och... Ähh, ta er till sidan istället.

Inga kommentarer: