söndag 9 maj 2010

Ufo och guld

UFO OCH GULD Skall jag skriva om idag.

Jag var i min ungdom ett otroligt stort fan av gruppen UFO!
Min kompis Johan Fellenius och jag brukade skriva våra namn
och "UFO" med spritpenna över hela Matteusskolan när
vi gick i högstadiet. Larvigt, jag vet...
Men alla var väl larviga nån gång i sin ungdom?

Jag tycker fortfarande att Michael Schenkers solon är fantastiskt
uppbyggda och håret reser sig än idag...


GULD Blir vi bortskämda med mamma Lotta och pappa Christian.
William vann igår Skogås BK:s klubbmästerskap i singel
klass-B!
Angenäm avslutning på säsongen kan man säga!

Bästa musiken idag:
Phil Mogg & Pete Way (från UFO)

"Chocolate box"

Finns för nedladdning här: http://www.filestube.com/m/mogg+way
(samt den andra cd:n de gjorde "Edge of the world")

Men glöm inte! Köp om du gillar!

Inga kommentarer: