söndag 16 maj 2010

Badmintonsverige.se och Olle Sarri

BADMINTONSVERIGE.SE OCH OLLE SARRI
Tänkte jag skriva om idag.
Eller två mindre bra saker.

Badmintonsverige.se har jag samt flera länge
tyckt varit
rent ut sagt dåligt.
Det finns inte mycket om badminton på nätet,
speciellt inte på svenska.
Om man bortser från klubbarnas egna sidor.
Varför då inte göra nåt bättre än denna sajt?
Lägg ner den!
Vi blir bara besvikna!


Lägg märke till kommentaren på bilden (en skärmdump från sidan).

Jag är alltså inte ensam om att tycka detta.


Olle Sarri har jag alltid gillat!
Jag glömmer aldrig hans tidiga sketcher från
programmet
"Knesset" i kanalen Z-TV.
De var lysande och alltid lika roliga.

Han gör en mycket bra skådespelarinsats i "Apan".

Men, men, men.... Så dålig filmen blev!
Ge mig som tittare ett bra slut!


OK, två mindre bra saker i dagens bloggande...

Inga kommentarer: